Monday 23 January 2012

Anno1777 Sao Tome And Principe

Salam kepada semua pembaca terutama kepada kaki gamers yang 24 jam duduk depan PC atau laptop layan game online atau melayari internet..Di sini aku nak memperkenalkan satu game online yang sedang meningkat naik dengan rating dan pemain aktif bertamah dengan lajunya setiap hari. Ringkaskan cerita game yang aku katakan adalah Anno1777.


Jom kita explore apa yang best sangat game ni…
1)      Boleh tukar duit dalam game kepada duit RM
2)      Apa cita-cita korang? Ahli politik? Ahli perniagaan? Askar? Semua angan-angan korang tu akan tercapai dalam game ini.
3)      Ada 17 jenis bisnes boleh dibuka bagi mereka yang mahukan cabaran dalam perniagaan
4)      Kutip cukai? Korang dengan senang-senang boleh kutip cukai dari pemain.


Amacam? Ok? Kalau tak ok lagi korang cube register dulu tak sampai 2 minit pon. Lepas itu kalau korang betol-betol berminat nak main dan belajar lebih lagi cara nak main dan buat duit dari game ini korang boleh add yahhoo messenger aku.



Kenapa Sao Tome And Principe?
Biar aku sembang sikit pasal ini. Dalam game ini banyak negara yang ada termasuk Malaysia tetapi Sao Tome And Principe adalah sebuah Tanah Persendirian yang telah dibuka oleh anak Malaysia sendiri dan dibangunkan bersama-sama pemain Malaysia yang lain untuk membentuk sebuah negara yang lebih maju dan berdaya saing samaada dari segi ekonomi mahupon ketenteraan. Gabenor Sao Tome And Principe dan merangkap kepada orang yang membuka tanah ini adalah Wanatis. Kami semua dari warga pemerintah dan juga rakyat Sao Tome And Principe mengalu-alukan pemain baru dari Malaysia untuk menyertai kami mengukuhkan negara.


Kepada yang inginkan pertanyaan lanjut mengenai game ini boleh add yahoo messenger ezuan.anno@yahoo.com

* FB Group : Anno1777 Sao Tome And Principe

No comments:

Post a Comment