Thursday 26 January 2012

Peperangan

Bagi aku yang menarik main game ni adalah perang. Kalo x dapat perang betol-betol kat dunia luar perang kat dalam game pon jadilah. Perang ada 2 jenis perang. Fake war dan real war. Fake war adalah perang yang sengaja dibuat oleh pemerintah untuk mempertahankan negara. Pelik kan ape aku gitau korang ni. Nak pertahankan negare kenapa nak kene serang lak. Susah nak terangkan kat sini. Nanti lame-lame korang maen korang akan paham ape tu fake war dan kenape pemerintah perlu buat fake war ni. Tapi fake war x sehebat real war. Bile korang join real war korang akan rase betape hebatnye perasaan berperang.












Dalam real war sebuah negara akan menyerang negare lain dan kalo negare yang diserang kalah mana-mana region yang tewas akan jatuh ke tangan negara yang menyerang. Macam kene jajah lebih kurang. Kat real war ni nanti korang boleh tengok player mane yang sebenarnye giler perang. Dalam perang jugak korang ade allies yang boleh tolong korang. Dekat situ pentingnya diplomatik antara satu negare dengan negare yg lain. Yang ni akan diuruskan oleh pemerintah. Sape dapat allies yg kuat mmg sedap la pergi berperang.

Lepas tiap-tiap perang korang akan dapat habuan dalam bentuk tax. Korang boleh kutip tax di region yang terlibat berdasarkan pengaruh korang dalam perang tu.





Sebarang pertanyaan boleh dropkan di yahoo messenger ezuan.anno@yahoo.com

* FB Group : Anno1777 Sao Tome And Principe

No comments:

Post a Comment